Dobre meble nie muszą być drogie
Meble tapicerowane, sofy, narozniki prosto od producenta MEBLO-SPEC Kalwaria
Zadzwoń do nas: +48 500 712 447    

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny do 14 dni od dnia w którym towar został odebrany. W takiej sytuacji koszty zwrotu mebli ponosi klient. Towar powinien zostać zwrócony do 14 dni od dnia złożenia oświadczenia odstąpieniu od umowy. Zostanie on przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy zostanie odesłany wraz z fakturą VAT/paragonem, kompletną zawartością, bez uszkodzeń oraz śladów użytkowania.Oświadczenie odstąpienia od umowy powinno zostać wysłane listem poleconym na adres sklepu. Meble wykonane w formie niestandardowej nie podlegają zwrotowi. W sytuacji odstąpienia od umowy, klientowi przysługuje zwrot wszystkich płatności, również tych związanych z dostarczeniem towaru.

Reklamacje

Reklamacje, które związane są z uszkodzeniem mebla podczas jego transportu będą rozpatrzone tylko i wyłącznie wtedy gdy klient wraz z dostawcą dokonasporządzenia protokołu szkody. W przypadku nie sporządzenia protokołu szkód z dostawcą,
reklamacja na uszkodzenia mechaniczne szkieł oraz luster będzie realizowane odpłatnie.W treści reklamacji należy zawrzeć:

  • informacje oraz okoliczności dotyczące towaru, przede wszystkim rodzaju szkody oraz daty jej wstąpienia,
  • zdjęcia mebli uszkodzonych, informacje odnośnie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

Warunkiem uznania reklamacji jest stosowanie się do ogólnych zasad użytkowania oraz konserwacji mebla. Przestrzeganie szczegółowych zasad użytkowania i konserwacji mebli zawartych w etykiecie dołączonej do mebla.Różnice dotyczące kolorystyki nie mogą być podstawą reklamacji. Przedstawione w sklepie kolory mebli z drewna mają charakter wyłącznie orientacyjny. Towary wysłane poza granice Polski, podlegają reklamacji na terenie Polski.

Informacje

Kontakt

  • biuro@meble-kalwaryjskie.pl
  • tel. +48 500 712 447
  • tel. +48 881 474 314